Zarząd Dróg Miejskich
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 

Biuletyn Informacji Publicznej

RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - Zarząd Dróg Miejskich > Menu Podmiotowe > Zasady funkcjonowania > Godziny funkcjonowania

Godziny funkcjonowania

  Drukuj
 

Kancelaria ZDM – Biuro Obsługi
czynne w dni robocze w godzinach 7.30-15.30

Skrzynka podawcza ePUAP (adres skrzynki: ZDMESP)
Wyślij sprawę do ZDM za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP

Napisz na adres:
- Zgłaszanie awarii przez mieszkańców (za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115):
warszawa19115.pl/incydenty

- Zgłoszenie awarii przez gestorów sieci (wodociągi, ciepłownicy, teletechnika i inni):
awarie@zdm.waw.pl

- Reklamacje dotyczące opłat dodatkowych wystawionych w strefie parkowania:
reklamacjeSPPN@zdm.waw.pl

- Korespondencja dotycząca windykacji opłat dodatkowych w strefie parkowania:
windykacjaSPPN@zdm.waw.pl

- Wnioski o zezwolenie na wjazd na Trakt królewski, identyfikatory dla samochodów ciężarowych:
identyfikatory@zdm.waw.pl

- Korespondencja dotycząca usuwania pojazdów:
kancelaria@zdm.waw.pl

- Korespondencja ogólna, wnioski, pozostałe:
kancelaria@zdm.waw.pl


Opłatomaty
W opłatomatach można dokonać płatności za: opłatę dodatkową za parkowanie, opłatę za decyzję administracyjną o zajęciu pasa drogowego, opłatę skarbową. Prosimy o dokonywanie pozostałych opłat przelewem na odpowiedni rachunek bankowy.

Opłatomaty zlokalizowane są w siedzibie ZDM przy ul. Chmielnej 120 w Warszawie (ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa). Można w nich wnosić opłaty w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.

Abonamenty mieszkańca
Sprawy związane z abonamentem mieszkańca można załatwić w Punktach Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego.

Lokalizacje i godziny funkcjonowania Punktów Obsługi Pasażerów:
https://zdm.waw.pl/sprawy/parkowanie/abonament-mieszkanca/

 

Wydawanie kart N+, Kart Honorowych, Kart Powstańca
Karty N+, Karty Honorowe i Karty Powstańca wydawane są w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich przy ul. Chmielnej 120 w pokoju nr 10 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.30.

Telefon kontaktowy: (22) 55 89 283.

Korespondencję w sprawach Abonamentu, Karty N+, Karty Powstańca oraz Karty Honorowe i reklamacji w sprawach opłat dodatkowych należy kierować na adres:

Zarząd Dróg Miejskich
ul. Chmielna 120
00-801 Warszawa

Osoby niepełnosprawne mogą składać reklamacje również w Punktach Obsługi pasażerów ZTM.

 

Awarie i interwencje, zapytania, wnioski

Zgłoszenia można kierować całodobowo przez 7 dni w tygodniu:
- w aplikacji 19115 dostępnej na smartfony
- pod numerem telefonu 19115
- za pośrednictwem portalu warszawa19115.pl
- mailowo: kontakt@um.warszawa.pl
- poprzez czat warszawa19115.pl/web/portal/chat

 

Dyżur dyrektora ZDM
Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich oraz Zastępcy Dyrektora przyjmują w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach 15.00-17.00, po uprzednim umówieniu się:

- telefonicznie 22 55 89 177 (w godzinach 7.30-15.30)
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kancelaria@zdm.waw.pl. Zgłaszający powinien podać nazwisko i imię oraz określić, w jakiej sprawie się zgłasza.

 

Rzecznik prasowy
Tel. 22 55 89 233
e-mail: rzecznik@zdm.waw.pl

 
 
Wprowadził Łukasz Malinowski 07-10-2007
Aktualizujący Bitner Bartłomiej (Zarząd Dróg Miejskich) 22-04-2021
Zatwierdzający Pieńkos Mikołaj 10-05-2021
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 10-05-2021
Liczba odwiedzin: 19944
Rejestr zmian